דרוש מנהל/ת התוכנית הלאומית לילדים ונוער בסיכון 360

דרוש מנהל/ת התוכנית הלאומית לילדים ונוער בסיכון 360
לאגד יישובים : ג'דיידה – מכר , כאבול ושעב
המשרה:   מנהל/ת התוכנית הלאומית לילדים ונוער בסיכון 360.
דירוג: מח"ר 39-41 / חוזה אישי  בכפוף לאישור משרד הפנים.
היקף משרה: 100% משרה.
כפיפות:  כפיפות מנהלית : ראש הרשות המקומית או מנכ"ל הרשות מקומית     
כפיפות מקצועית : ממונה המחוזית של התוכנית הלאומית 360 במשרד החינוך.                                                       
תיאור התפקיד:
מנהל/ת התכנית הלאומית באגד הרשויות כאבול ושעב ג'דידה – מכר המתכלל את כל המערכים הרשותיים הנדרשים כדי להבטיח ראיה כוללת של הילדים בסיכון וכל מרכיבי מערך השירותים ברשויות המקומיות באופן שיטתי, שיתופי, מקצועי, חדשני, אתי ובמסגרת ההנחיות, הדרישות והנהלים של מטה התכנית הלאומית מתפרסמים מעת לעת.
מופקד/ת על הנהלת התפיסה המקצועית במסגרת כללי התוכנית הלאומית ונהליה.
דואג/ת לפעולה סדירה ומועילה של המבנה הבין ארגוני של התוכנית ברשות המקומית ולחיזוק הממשקים שבין המחלקות והארגונים השונים הפועלים למען הילדים ברשות המקומית.
דואג/ת להטמעה, לחיזוק ולסיוע פעיל לעבודה מבוססת מידע באופן שיאפשר מתן דגש להתבוננות בילדים וללמידה בה הרשות המקומית נענית לצרכיהם ולשינויים החלים במצבם.
דואג/ת לעידוד ולהרחבת השיח בין הגורמים השונים ברשות המקומית, המכוון להתמודד באופן יעיל עם סוגיות ואתגרים שונים העולים בהקשר לצרכיהם של ילדים ובני נוער בסיכון והוריהם.
אחראי/ת להכין ולהגיש תכנית יישוביות, הצעות לשינוי תוכניות ודיווחים תקופתיים על הקמה ויישום המענים לוועדה המחוזית, בתיאום מנהל התוכנית במחוז והממונה על "התחלה טובה".
אחראי/ת לתאם בין כל הגורמים המקצועיים ביישובים הפועלים לקידום ילדים ובני נוער בסיכון, ולפעול לאיגום ולגיוס משאבים על מנת להמשיך ולפתח מענים בהתאם לסדרי העדיפויות שנקבעו.
דרישות התפקיד:
השכלה: 
בעל תואר אקדמי המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ במשרד החינוך באחד או יותר מהתחומים הבאים: מדעי ההתנהגות, סוציולוגיה, פסיכולוגיה, עבודה סוציאלית, חינוך, קרימינולוגיה, בריאות הציבור מדיניות ציבורית.
ניסיון מקצועי: ניסיון מקצועי של 4 שנים לפחות, בעבודה עם ילדים ונוער בסיכון.
ניסיון ניהולי: יתרון לבעלי ניסיון של 3 שנים בניהול צוותים של 3 אנשים לפחות.
ניסיון בעבודת צוות.
ידע בניהול תקציב (כולל מיומנויות מחשב).
יכולת בבניה ובניהול שותפויות.
נכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות.
כושר הבעה בכתב ובעל פה בעברית ובערבית.
יכולות גבוהות לתקשורת בין אישית.
ניידות.
אופן הגשת מועמדות :
יש להגיש את הצעות למשרה, למנהלת משאבי האנוש ברשות גב' שהירה נעימי ,באמצעות טופס הגשת משרה פנויה אשר ניתן לקבל ממחלקת משאבי אנוש ברשות , חובה לצרף קורות חיים ותעודות המעידות על השכלה, בהתאם לדרישות הסף למשרה. או לדואר אלקטרוני shahira.f.s.b@gmail.com   
ניתן להגיש מעמדות עד ליום: 12/8/2024  
לבירור ניתן ליצור קשר עם מנהלת משאבי אנוש ברשות טלפון מס' 04-9588609  / 04-9964094