מכרז פנימי / חיצוני מס' 8/2025

 

 

 

מועצה  מקומית כאבול

מכרז פנימי / חיצוני מס' 8/2025    

הודעה על מכרז למילוי משרה פנויה

 

תפקיד :-  רכזת  תעסוקה  במרכז עוצמה  - זמנית לשנה אחת 

היקף משרה – 50 %

כפיפות : רכזת מכרז עוצמה / מנהל המחלקה לשירותים חברתיים  

תיאור המשרה:

-          אחריות כוללת על תהליך הליווי האישי בתחום התעסוקה של מקבלי השירות במרכז עוצמה, החל מקבלתם לתכנית הליווי התעסוקתית ועד סיומה, כולל: אינטייק ואבחון תעסוקתי, בניית תכנית ליווי אישית, אימון אישי וסיוע בהשמה בעבודה.

-          פיתוח תכניות להתפתחות תעסוקתית.

-          ייעוץ לצוות המרכז בתחום התעסוקה וכן לצוות המחלקה בהתאם להנחיות מרכז עוצמה.

-          איתור צרכים של מקבלי השירות בתחום התעסוקה.

-          איסוף, ריכוז והכנת נתונים אודות הצרכים בתחום התעסוקה של מקבלי השירות במרכז עוצמה.

-          פיתוח מענים קהילתיים בתחום התעסוקה כולל:

·         מיפוי הצרכים בתחום התעסוקה של מקבלי השירות.

·         ייזום ופיתוח מענים בתחום התעסוקה כולל תכניות ופרויקטים מקדמי ותומכי תעסוקה בהתאם לצרכי מקבלי השירות.

·         יצירת קשרים, שיתופי פעולה ותאום הפעילות עם מסגרות, מוסדות וארגונים שונים בתחום התעסוקה - ובכלל זה גם ארגונים המקדמים השכלה והכשרה מקצועית כגון שרות התעסוקה, ארגוני מגזר שלישי ועוד.

·         ייזום ופיתוח הכשרות והשתלמויות תוך מחלקתיות לצורך עדכון הידע והמידע על אודות תחום התעסוקה.

 

השכלה:

-          בעל/ת תואר אקדמי ראשון, שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ באחד או יותר התחומים הבאים: עבודה סוציאלית, מדעי החברה והרוח.

רישום מקצועי:

לבעלי תואר אקדמי בעבודה סוציאלית, רישום בפנקס העו"ס.

ניסיון מקצועי: עדיפות לבעלי ניסיון מקצועי בעבודה בתחום הרלוונטי לפחות שנה.

מועמד עם מוגבלות זכאי לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה למשרה ובלבד שיפרט בטפסי המועמדות שיוגשו על ידו את ההתאמות הנדרשות לו בהליכי הקבלה לעבודה בצירוף מסמכים או חוות דעת מתאימה לעניין זה.

הגשת הבקשות -  הבקשות תוגשנה למר מוסטפא חמוד מנכ"ל המועצה .

דוא"ל mostfah@kabul.muni.il    עד לתאריך 25.12.2025  שעה 13:00

 

 

                                                                                                                                         בכבוד רב,

נאדר טאהא

ראש המועצה